Külpraktika

Külpraktika

"Friss publikációk" rovatunk jelentkezik

2023. március 15. - Marton Péter

Ez most rövid lesz — alapvetően azért jöttem ide, hogy megosszam az alábbi két képet. Az elsőn látható könyvem futott be előbb, pedig ez készült később. A pandémiás döntéshozatal visszásságairól szól, globálisan — azok után, hogy itt, "blogálisan" foglalkoztam ezekkel a kérdésekkel (én kívánok elnézést a szójátékért).

martonbookcover_bypetermarton_sajatkep.jpg

Aztán befutott a Palgrave Encyclopedia of Global Security Studies is, melynek társ-főszerkesztője voltam. A nem-tradicionális biztonsági kihívásokra koncentrál hangsúlyosan, a szerzők köre pedig globális, észak-déli és nyugati-keleti dimenzióban egyaránt. Nagyon hosszú projekt volt ez — a végeredménye két kötet, 300 cikkel, köztük számos kiváló hazai kolléga hozzájárulásával is. Még 2016-ban kezdtünk bele, és a pandémia elég csúnyán beleszólt abba, hogy így elnyúlt ez a folyamat. 

20230213_154820.jpg

Aztán jelentkezem majd még egyebekkel is itt, ígérem, addig pedig követhető vagyok a Twitteren is.

Megjegyzés: a blogomra némi idő után visszatérve vettem észre, hogy az általam egy évtizeden át használt sablon gyakorlatilag kezelhetetlenné vált, és a normál számítógépes nézetben eltűnt a fejlécem, sőt még a blog címe sem volt látható (mobilos nézetben működik csak). Mivel ezzel kapcsolatban semmilyen javítást, módosítást felhasználóként nem tudok tenni, még a HTML-kódba belenyúlva sem, kénytelen voltam lecserélni a sablonomat. A blog.hu fejlesztőinek igénytelensége miatt így aztán most elgondolkodtam azon, ideje-e máshová telepítenem a Külpraktikát.

A bejegyzés trackback címe:

https://kprax.blog.hu/api/trackback/id/tr2918072496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása